نیوز سیتی!
24 شهریور 1402 - 11:28

زائران رضوی مشکلی در برگشت به سمنان نخواهند داشت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: تدابیری برای فروش بلیت به‌صورت رفت‌وبرگشت از مبدأ برای بازگشت زائران از مشهد مقدس به استان سمنان اندیشه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مسافران و زائران استان سمنان اظهار کرد: با همکاری و تعامل ۱۵ کمیته فعال به‌صورت کشیک شبانه‌روزی در آستانه وفات پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و شهادت امام رضا (ع)، خدمات‌ مطلوبی به زائران و مسافران در استان سمنان ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: این امر منجر به افزایش مدت ماندگاری مسافران و کاهش تصادفات جاده‌ای ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: برای رفاه حال و حفظ سلامتی مسافران و زائران، ساماندهی و تجهیز کردن سرویس‌های بهداشتی که در طول مسیر مسافران قرار دارد، انجام شده است تا با مناسب‌سازی سرویس‌های بهداشتی و خدمات مناسب به زوار آقا علی ابن موسی‌الرضا (ع) قدمی مهم و مؤثر در ماندگاری و مراجعه مجدد آن‌ها به استان سمنان انجام داده باشیم.

کرم‌زاده افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و نظارت‌های انجام‌شده به بهترین نحو به زائران و مسافران در بحث اسکان، همراه سرا بیمار، بهداشت، سوخت‌رسانی و … خدمت‌رسانی می‌شود.

وی گفت: تدابیری برای فروش بلیت به‌صورت رفت‌وبرگشت از مبدأ برای بازگشت زائران از مشهد مقدس به استان اندیشه شده است که با این اقدام، حجم ترافیک مسافران کاسته شده و مشکلی در برگشت آن‌ها به استان وجود نداشته باشد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499974

مهمترین اخبار ایران و جهان: