نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 14:04

جزئیات انتخاب رشته در پایگاه‌های آموزش و پرورش استان تهران + آدرس

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به تشریح جزئیات انتخاب رشته آموزش و پرورش پرداخت.

سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گفت‌‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره انتخاب رشته، اظهار کرد: در سطح شهرستان‌های استان تهران ۲۲ پایگاه انتخاب رشته در همه مناطق داریم و یک پایگاه هم در مرکز مشاوره استان داریم.

وی با بیان اینکه ساعت مراکز مشاوره از 8 صبح تا 17 است، افزود: داوطلبان کنکور می‌توانند هم با شماره مراکز تماس گرفته و وقت بگیرند و هم اینکه به مدرسه‌شان مراجعه کرده و از طریق مدیر و معاون پرورشی مدرسه، وقت مشاوره بگیرند.

دهنوی درباره هزینه مشاوره انتخاب رشته در پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش، گفت: هزینه مشاوره 300 هزار تومان است که شامل مشاوره سیستمی، مشاوره علاقه‌مندی رشته و مشاوره انتخاب رشته است.

وی با بیان اینکه کارگاه توانمندسازی برای مشاوران پایگاه‌های انتخاب رشته برگزار شده است، گفت: در پایگاه‌های انتخاب رشته، انتخاب رشته‌ای که سامانه سازمان سنجش دارد نیز برای داوطلبان انجام می‌شود و مشاوران از آزمون هالند استفاده می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: مشاور با داوطلب به گفت‌وگو بر اساس علائق و استعدادش متناسب با نتیجه آزمون هالند می‌پردازد و همچنین والدین هم در صورت تمایل می‌توانند در جلسه مشاوره حضور داشته باشند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1466274

مهمترین اخبار ایران و جهان: