نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 12:11

ملت ایران با بصیرت در برابر جنگ اقتصادی دشمن پیروز شده است

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران با اتحاد و بصیرت در برابر جنگ روانی، سیاسی و اقتصادی دشمن پیروز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی با اشاره به اینکه عامل موفقیت و سربلندی هر ملتی ایمان به خدا و عزم و اراده ملی است، گفت: ملت سلحشور ایران اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته با اتکا به این عوامل موفق‌های بسیاری را کسب کرده است.

وی ادامه داد: ملت مؤمن و همیشه در صحنه ایران اسلامی باید بداند که اگر در راه اهداف خود ایمان، عزم و اراده و وحدت داشته باشند در برابر هر قدرتی پیروز و سربلند خواهند شد.

امام جمعه اراک اضافه کرد: ملت متحد و بصیر در برابر جنگ روانیش، سیاسی و اقتصادی دشمنان پیروز شده و هیچ توطئه‌ای بر آنان کارا نخواهد بود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: امام راحل و ملت مؤمن ایران اسلامی با اتکا به تقوای الهی و وحدت کلمه طاغوت را در هم شکست و در برابر رژیم بعثی به پیروزی رسید و بعد از این هم با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان پیروز خواهد شد.

وی اظهار کرد: نارسایی‌ها و مشکلاتی در جامعه وجود دارد که باید همه دست به دست هم دهند و با غیرت، شجاعت، همت، مردانگی، تلاش و فداکاری بر مشکلات پیروز شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: آحاد مردم و مسئولان وظیفه دارند با قدرت از ارزش‌های نظام اسلامی صیانت کنند و در این مسیر فریب تبلیغات منفی و فریب‌کاری دشمنان اسلام و انقلاب را نخورند تا پرچم مقدس این انقلاب شکوهمند تا ظهور امام زمان (عج) برافراشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1498030

مهمترین اخبار ایران و جهان: