نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 16:55

معاون سیاسی استانداری: وحدت رمزموفقیت جمهوری اسلامی است

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: دشمن در جنگ ترکیبی خود با استفاده از یازده ابزار دو مولفه ایمان و امید مردم را مورد هدف قرارداده و رمز موفقیت جمهوری اسلامی، وحدت و ایمان مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان مینودشت، سیدعلی مهاجرعصر امروز  در مراسم متمرکز پروژه‌های هفته‌دولت شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت در جمع مدیران اظهارکرد: دشمن در بستر شبکه‌های مجازی با استفاده از ۱۱ ابزار خود جنگ ترکیبی راه‌انداخته و در این جنگ ترکیبی، دو مولفه مهم ایمان و امید مردم را مورد هجوم و حمله خود قرار داده‌است.

وی تصریح‌کرد: در این جنگ تغییر روایت‌ها و ادراک در دستور کار دشمن است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مراقب باشند تا در این روایت نادرست دشمن به دام نیفتند و ادراک خود را تغییر ندهند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان خاطرنشان‌کرد: خوشبختانه مردم ما در این سالها، به خوبی عمل کرده و همواره در مواقع حساس در صحنه حضور داشتند و رمز موفقیت جمهوری اسلامی همین وحدت و ایمان مردم است.

وی با اشاره به سالگرد اغتشاشات و سم‌پاشی دوباره دشمن با هدف بی‌انگیزه نشان‌دادن مردم ادامه داد: با تمام تبلیغات دروغین دشمن، ملت ایران مصمم‌تر و با اراده‌تر از قبل، امسال در مراسم محرم و اربعین حسینی با شور و شوق فراوان حاضر شدند.

مهاجر گفت: در سال گذشته تعداد موکب‌های مردم گلستان در عراق ۲۰ موکب بود که این تعداد امسال به ۲۵ موکب مردمی ارتقاء پیدا کرد. همچنین تعداد موکب‌ها در خیابان اربعین که توسط دلدادگان حسینی برپا می‌شود،‌امسال از ۱۷۹ موکب در سال گذشته به ۲۵۰ موکب افزایش پیدا کرده‌است.

وی با بیان اینکه امسال شور انتخاباتی پرحرارت‌تر از سال قبل بود ابرازکرد: نامزدهای بانوی انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۳۸ نفر در دوره گذشته به ۱۱۷ نفر در این دوره افزایش پیدا کرده و در مجموع شاهد رشد ۲۲۹ درصدی پیش‌ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در گلستان بودیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم‌انقلاب مبنی بر جهادتبیین یادآورشد: این نوع موضوعات و اتفاقات باید در راستای جهاد تبیین به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی خاطرنشان‌کرد: جوانان انقلابی و جهادی ما با بدست آوردن فناوری روز دنیا "ما می‌توانیم" را به"توانستیم" بخوبی روایت کردند.

مهاجر بیان‌کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین اقدامات دولت سیزدهم به مردم است.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1470030

مهمترین اخبار ایران و جهان: