نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 13:01

۱۰ پروژه عمرانی شهرداری گناوه افتتاح و اجرایی شد

گناوه - همزمان با چهارمین روز هفته دولت، ۱۰ پروژه عمرانی شهرداری گناوه با حضور مسئولان افتتاح و اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست شهرداری گناوه صبح یکشنبه در آئین افتتاح و اجرای این پروژه‌ها اظهار داشت: در هفته دولت ۱۰ پروژه عمرانی شهرداری بندر گناوه با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال افتتاح و اجرا می‌شود که از این مجموع هفت پروژه افتتاحی و سه پروژه آغاز عملیات اجرایی است.

سید حسن موسوی افزود: اجرای کانال دفع آب‌های سطحی و کنترل سیلاب بلوار شهید تندگویان، اجرای کانال دفع آب‌های سطحی میدان بسیج شهر گناوه، اجرای پل باند برگشت حد فاصل بلوار امام علی (ع) تا روستای مال خلیفه‌ای، اجرای روکش آسفالت معابر سطح شهر فاز ۱ به متراژ ۱۰۰ هزار متر مربع، دفع آب‌های سطحی سایت حرم به حرم شهر گناوه، اجرای آسفالت تعریض خیابان بندر حدفاصل پارک بعثت تا گمرک، اجرای پارک روبروی مسجد جوادالائمه شهر گناوه پروژه‌های آغاز عملیات اجرایی این شهرداری است.

وی گفت: اجرای کانیو، زیرسازی و آسفالت خیابان شهید سعیدی، اجرای روکش آسفالت خیابان شهدا و اجرای زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر گناوه در ۴ فاز نیز پروژه‌های افتتاحی این شهرداری در هفته دولت امسال است.

۱۰ پروژه عمرانی شهرداری گناوه افتتاح و اجرایی شد

وی تصریح کرد: یکی از پروژه‌های شاخص و مهم این شهر، کانال دفع آب‌های سطحی و کنترل سیلاب بلوار شهید تندگویان است که امروز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

سرپرست شهرداری گناوه گفت: دفع آب‌های سطحی و کنترل سیلاب سالیانه متوالی از مشکلات این منطقه بوده است که با پیگیری‌های مسئولان و معاونت عمرانی شهرداری این بندر اعضای شورای شهر و فرماندار شهرستان، قرارداد با پیمانکار واجد شرایط بسته شد و این پروژه در ۲ فاز اجرا می‌شود.

۱۰ پروژه عمرانی شهرداری گناوه افتتاح و اجرایی شد

وی ادامه داد: فاز نخست این پروژه از میدان امام علی (ع) تا ورودی خیابان «آفرینش» با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال است و فاز دوم نیز لوله گذاری از خیابان آفرینش تا دره گپ خواهد بود.

سرپرست شهرداری گناوه بیان کرد امیدواریم با همت تمام مسئولان شهرستان بتوان این پروژه‌ها را اجرا و افتتاح و تقدیم شهروندان کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471174

مهمترین اخبار ایران و جهان: