نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 19:43

شکست تلخ تیم ملی در خانه؛ ژاپن قهرمان والیبال آسیا شد

تیم ملی والیبال ایران در دیدار نهایی قهرمانی مردان آسیا با نتیجه ی ۳ بر صفر مغلوب ژاپن شد و به مقام دوم رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، تیم ملی والیبال ایران در دیدار نهایی قهرمانی مردان آسیا با نتیجه‌ی ۳ بر صفر مغلوب ژاپن شد و به مقام دوم رسید.

دو تیم ایران و ژاپن در دیدار نهایی قهرمانی مردان آسیا در حضور بیش از ۷۰۰۰ هزار عاشق والیبال به مصاف هم رفتند.

ایران این دیدار را با ترکیب میلاد عبادی پور/ محمد موسوی/ امین اسمعیل نژاد/ میثم صالحی/ محمد طاهر وادی/محمد ولیزاده و محمدرضا حضرت پور آغاز کرد 

ست اول این دیدار با کسب امتیاز توسط ژاپن آغاز شد و تا امتیاز دهم نزدیک و پایاپای دنبال شد اما تیم ژاپن از امتیاز ۱۶ بود که با عملکرد خوب در سرویس و استفاده از کار های ترکیبی اختلاف امتیاز ایجاد کرد و در پایان با نتیجه ی ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید.

ست دوم با کسب امتیاز توسط تیم ملی ایران شروع شد و در ادامه نتیجه به ۳بر۳ کشیده شد اما این تیم ژاپن  بود که با زدن سرویس های قدرتی و سرعتی و استفاده از کارهای ترکیبی توانست ۱۵ بر ۱۰ از ایران جلو بیوفتد و در ادامه با عملکرد ضعیف شاگردان عطایی ژاپن توانست این ست را با نتیجه ۲۵بر۱۸ به سود خود پایان ببرد.

ست سوم این دیدار با کسب امتیاز توسط ایران آغاز شد و در ادامه نیز محمد فلاح و آرمان صالحی به ترکیب تیم ملی کشورمان اضافه شدند، هرچند ابتدای این ست ژاپنی ها چند امتیاز از ایران عقب افتادند اما در نهایت با هماهنگی خوب ژاپن باعث شد نتایج از دست رفته به سرعت جبران شود تا به این شکل سامورایی ها با اقتدار این ست را نیز ۲۵بر۱۸ به سود خود به پایان ببرند.

گفتنی است تیم قطر نیز توانست در دیدار رده بندی این مسابقات با شکست چین به مقام سومی این رقابت ها دست یابد.

انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1470230

مهمترین اخبار ایران و جهان: