نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 09:29

پیام تسلیت فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان به مداح معروف اصفهانی

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با صدور پیامی در گذشت مادرسید رضا نریمانی، ذاکر اهل‌بیت(ع) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، در پیامی عروج مادر سید رضا نریمانی، ذاکر اهل‌بیت(ع) را تسلیت گفت؛ در بخشی از این پبام آمده است:

خبر رحلت حاجیه خانم نریمانی که سال‌ها با روحیه بسیجی و انقلابی خدمتگزار مردم بود و با سابقه ۱۰ سال فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج در تربیت فرزندان مومن و انقلابی به عنوان الگویی کم نظیر در استان مطرح بودند واصل و موجب تأثر و تألم خاطرشد.

تحیت الهی بر آن بر سفر کرده که حیات طیبه‌اش را با زهد و پارسایی سپری نمود و با الهام گرفتن از مکتب ناب محمدی عارفانه زیست و سرانجام مستانه ندای حق را لبیک و به سوی معبودش شتافت تا حیات جاویدانه را آغاز نماید.

 

اینجانب به نمایندگی از پاسداران و بسیجیان سپاه استان اصفهان خاموش شدن این شمع نورانی را محضر خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات بهره‌مندی از الطاف بیکران الهی و برای بازماندگان پاداش صابرین توأم با عزت و سلامت مسئلت می ‌کنم.

حاجیه خانم نریمانی روز چهارشنبه در راه بازگشت از زیارت حضرت سیدالشهدا(ع) و حضور در حماسه عظیم اربعین حسینی در حادثه رانندگی جان باخت و برادر سیدرضا نریمانی هم دچار مصدومیت شد.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1489574

مهمترین اخبار ایران و جهان: