نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 20:04

واکنش عجیب سرمربی تیم ملی بسکتبال به از دست رفتن سهمیه المپیک

سرمربی تیم ملی بسکتبال با تاکید بر اینکه شاگردانش مقابل اسپانیا خوب جنگیدند، در مورد از دست رفتن سهمیه المپیک گفت: برنامه ما برای بسکتبال ایران محدود به چند تورنمنت نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و اسپانیا در روز پایانی مرحله مقدماتی نوزدهمین دوره جام جهانی امروز چهارشنبه برگزار شد که طی آن ملی پوشان کشورمان با نتیجه ۸۵ به ۶۵ متحمل شکست شدند.

هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از متحمل شدن سومین شکست تیمش در مرحله گروهی جام جهانی با حضور در نشست خبری گفت: ما دیدار برابر اسپانیا خوب شروع کردیم اما در ادامه اشتباهاتی داشتیم.

وی ادامه داد: رقابت با اسپانیا تجربه خوبی برای بازیکنان جوان ما بود و خوب جنگیدیم. به هر حال برابر حریف بزرگی بازی کردیم.

دراین نشست خبری یک خبرنگار اسپانیایی درباره شانس بسکتبال ایران برای المپیک از دمیر سوال کرد و او در پاسخ گفت: ما برای المپیک به اندازه کافی خوب نبودیم و شانس کمی داریم.

دمیر ادامه داد: البته که من می دانم المپیک چقدر مهم است اما برنامه ما برای بسکتبال ایران محدود به چند تورنمنت نیست.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره بازی با لبنان و شانس برد ایران خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم اشتباهات کمتری داشته باشیم و با کیفیت بالاتری بازی کنیم می توانیم به نتیجه دلخواه برسیم.تجربه ما قطعا الان بیشتر شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477730

مهمترین اخبار ایران و جهان: