نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 12:53

کمک 40 میلیارد ریال خیران ساقی به 2 روستای مرزی سربیشه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: برای اجرای پروژه آبرسانی به 2 روستای مرزی سربیشه، بیش از ۴۰ میلیارد ریال از محل کمک خیران هلال احمر هزینه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به روستاهای برقله و کلاته بلوچ از توابع سربیشه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان مفتخر است همزمان با خدمت رسانی زائران اربعین در کاظمین، در روستاهای مرزی سربیشه پروژه های آبرسانی را افتتاح می کند.

وی با بیان این که این پروژه ها به همت خیرین جمعیت هلال احمر انجام شده است، گفت: برای اجرای این پروژه ها بیش از ۴۰ میلیارد ریال از محل کمک خیران هلال احمر هزینه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه برای انتقال آب با استفاده از تجارب مشاورین فنی آذربایجان شرقی، ۱۷ متر چاه حفر شد، افزود: همچنین پنج و نیم کیلومتر لوله گذاری و سه ایستگاه فشار و تانکرهای تقویتی کارگزاری شده است.

محمد رضا لکزایی، فرماندار سربیشه هم در این مراسم با اشاره به این که ۶۵ خانوار در دو روستای برقله و کلاته بلوچ از مزایای طرح آبرسانی بهره مند شدند، گفت: آبرسانی به روستای «لجونگ» با کمک خیران در دستور کار است.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1483074

مهمترین اخبار ایران و جهان: