نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 19:07

سردسته فروش مواد مخدر در دامغان دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری یکی از عناصر اصلی توزیع و فروش مواد مخدر در آن شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سرهنگ مرتضی رنگریز، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دامغان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح دستگیری و مقابله جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر و با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه پلیس مبارزه با مواد مخدر، یکی از عوامل اصلی توزیع و فروش مواد مخدر در یکی از محلات پایین شهر شناسایی شد.

 رنگریز ادامه داد: پلیس مدتی این مواد فروش را زیر نظر داشت و اقدامات وی را مورد رصد قرار داد تا اینکه فروش و توزیع مواد مخدر برای پلیس مسجل شد.

وی از دستگیری این خرده‌فروش در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل وی مقدار یک کیلو و ۲۱۰ گرم مواد مخدر بسته‌بندی شده و آماده فروش و مبلغ بیش از ۲۸۳ میلیون وجه نقد کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی دامغان با تأکید بر اینکه استمرار چنین طرح‌هایی با جدیت و قاطعیت ادامه دارد، گفت: فرد متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

رنگریز عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر در اسرع وقت از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و پاکسازی محلات اقدام شود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1209530

مهمترین اخبار ایران و جهان: