نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 00:35

احداث یک کیلومتر دیوار ساحلی برای ایمن‌سازی محور پلدختر -خرم‌آباد

خرم‌آباد- معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از احداث یک کیلومتر دیواره ساحلی برای ایمن‌سازی محور پلدختر - خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبری امروز چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های راهداری شهرستان پلدختر، اظهار داشت: ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل هشت دستگاه پل که در سیل ۹۸ آسیب دیده‌اند اختصاص داده می‌شود، همچنین ۲۰۰ میلیارد ریال برای روکش آسفالت محور پلدختر به اندیمشک اختصاص داده می‌شود.

وی همچنین از اختصاص یک دستگاه گریدر نو حداکثر تا یک ماه آینده، صدور مجوز اجاره یک اکیپ ماشین آلات کامل برای بهسازی راههای روستایی به مدت یک ماه، احداث راهدارخانه «چم گرداب» در محور پلدختر «پل زال» در سال جاری، احداث راهدارخانه معمولان مشروط به تهیه زمین و ثبت سند به نام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، تخصیص هزار تن قیر برای راههای روستایی و فرعی شهرستان، احداث یک کیلومتر دیوار ساحلی برای ایمن سازی محور پلدختر -خرم آباد، انجام ۵۰ کیلومتر روکش آسفالت در حوزه شهرستان پلدختر و معمولان خبر داد.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، بیان داشت: همچنین مقرر شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان ۱۰ هزار تن قیر در صورت تأمین مواد اولیه از طریق پترو پالایش خورشید زاگرس شهرستان پلدختر خریداری کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1203874

مهمترین اخبار ایران و جهان: