نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 17:14

برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در سیستان و بلوچستان تشریح شد

زاهدان- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تشریح برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در این استان از اعزام ۱۵ فرمانده دوران دفاع مقدس این استان به مراسم کشوری در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، ظهر امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت تشریح برنامه‌های سوم خرداد برگزار شد، افزود: سیستان و بلوچستان در طول ایام هشت سال دفاع مقدس، بسیار خوش درخشیده و در عملیات بیت المقدس نیز، استان ما فرماندهانی داشته که تعداد ۱۵ نفر از این عزیزان برای حضور در مراسم کشوری به تهران اعزام می‌شوند.

وی در خصوص برنامه‌های هفته مقاومت، گفت: برنامه محوری ما در سوم خرداد که در سراسر استان برگزار خواهد شد، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح است و همچنین برخی برنامه‌های مختلف از جمله تجمع پیشکسوتان با حضور خانواده شهدا و رزمندگان، روایتگری فرماندهان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران عملیات بیت المقدس، نمایش همدلی تحت عنوان رزمایش کمک‌های مومنانه و غیره برگزار می‌شود.

سردار شفائی اضافه کرد: سوم خرداد، یکی از این روزهای افتخار آفرین تاریخ انقلاب ایران اسلامی است که ما به آن افتخار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: به فضل الهی، هدایت و رهبری امام راحل (ره) و انسجام و وحدت بین نیروهای مسلح عملیات آزادسازی خرمشهر به پیروزی رسید و این عملیات به عنوان یک افتخار و عملیات تاریخ ساز انقلاب اسلامی در تاریخ ثبت شده است.

فرمانده سپاه سلمان افزود: وقایع تاریخی بسیار عبرت آموز است و ما امروز باید با آگاهی و شناخت دقیق نسبت به اتفاقات تاریخ نسبت به آنها معرفت پیدا کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1225330

مهمترین اخبار ایران و جهان: