نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 22:11

نظارت بر عملکرد آموزشی و تربیتی مدارس غیردولتی البرز

کرج- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز گفت: نظارت بر عملکرد آموزشی و تربیتی مدارس غیر دولتی همواره از یکی از اصول و برنامه‌های این معاونت بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز عصر چهارشنبه با همراهی اسماعیل پور رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی و فیاضی معاون آموزش ابتدایی ناحیه از امتحانات هماهنگ پایه ششم مدارس ناحیه ۴ کرج بازدید کردند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز در بازدید از مدارس با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: این معاونت آماده پذیرش و دریافت ابتکارات و خلاقیت‌های تمامی مدارس اعم از دولتی و غیر دولتی در راستای تحقق اهداف آموزشی و تربیتی است.

وی اظهار داشت: نظارت بر عملکرد آموزشی و تربیتی مدارس غیر دولتی همواره از یکی از اصول و برنامه‌های این معاونت بوده است و با توجه به اینکه در البرز هم مدارس غیر دولتی و هم مدارس دولتی فعالیت می‌کنند، اما دانش آموز دولتی و غیر دولتی نداریم و تمام دانش آموزان فرزندان عزیز ما هستند و می‌بایست با تمام توان و دانش تخصصی برای ارتقای سطح علمی و مهارت آموزی آنان گام برداشته و برای توسعه و بهبود این مهم برای تمام این عزیزان فارغ از نوع مدرسه و محل تحصیل برنامه دقیق و منسجم مستند به سند تحول داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: تمامی مدارس با هر شیوه مدیریتی می‌بایست در راستای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت زیر یک چتر قرار گیرند.

گفتنی است در این بازدید از روند برگزاری امتحانات مدارس مهندس بهمنش، ناصرترکان و ترنم دانش بازدید و براجرای دقیق شیوه نامه‌های برگزاری امتحانات و ارزشیابی کیفی - توصیفی تاکید شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1269174

مهمترین اخبار ایران و جهان: