نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 11:07

اعمال قانون و توقیف 274 دستگاه خودرو در ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از اجرای طرح برخورد با خودروهای هنجار شکن بام ایلام خبر داد و گفت: طی 3 روز گذشته تعداد249 خودرو اعمال قانون و 25 دستگاه خودرو هنجار شکن دیگر نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ "علی احمد شاوردی" رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: طرح ویژه برخورد با خودروهای هنجارشکن طی 3 روز گذشته و در راستای مطالبات عمومی شهروندان و تدابیر ویژه فرمانده انتظامی استان  در بام ایلام به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی افزود: دراجرای این طرح  علاوه بر توقیف 25 دستگاه خودرو، تعداد 69 خودرو که تخلفات حادثه سازی مانند سبقت و سرعت غیرمجاز داشتند، اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: تعداد 180 نفر از رانندگانی که تخلفات هنجار شکنانه مانند؛ سگ گردانی، شیشه دودی، چراغ زنون و آلودگی صوتی داشتند نیزاعمال قانون شدند. 

سرهنگ شاوردی در پایان با اشاره به اینکه اجرای این طرح ها در راستای مطالبات مردم صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: از همشهریان عزیز می خواهیم تا در صورت مشاهده رانندگی هنجارشکنانه بلافاصله مراتب را به پلیس 110 گزارش دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1229730

مهمترین اخبار ایران و جهان: