نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 14:41

واکنش محمد معتمدی به شایعه ممنوع‌الکاری برخی هنرمندان موسیقی/ بازهم پای کارچاق کن فضای مجازی در میان است

واکنش محمد معتمدی به شایعه ممنوع‌الکاری: خبر ممنوع‌الکاری من شایعه کسانی است که نه در خبرگزاری‌های رسمی کار می‌کنند نه سمتی دارند و فقط تامین کننده خبرهای منوتو هستند.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، اخیرا خبری مبنی بر ممنوع‌الکاری تعدادی از خوانندگان کشور در فضای مجازی منتشر شده است. تحقیقات حاکی از این است که این دست اخبار از سوی یکی از خبرنگاران به اصطلاح آزاد موسیقی( اما وابسته به شبکه‌های معاندی چون بی بی سی فارسی و ...) در فضای مجازی به انتشار گذاشته شده که بلافاصله پس از انتشار نیز در سطح گسترده‌ای بازنشر می‌شوند.

محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در یکی از شبکه‌های اجتماعی در واکنش به این خبر و در اعتراض به رویکرد اینچنین خبرنگارانی نوشت: «خبر ممنوع الکار شدن تعدادی از هنرمندان موسیقی کذب و شایعه است. اینگونه شایعه سازی‌ها موجب بدتر شدن اوضاع نابسامان موسیقی کشور می‌شود.» 

وی تاکید کرد: «این اخبار زرد در فضای موسیقی از سوی شخصی منتشر می‌شود که خود را خبرنگار معرفی کرده ولی در هیچ کدام از خبرگزاری‌های رسمی کشور هیچ سمتی ندارد و فقط یک اینفولوئنسر و کارچاق کن فضای مجازی است.»

اخباری درباره بده بستان‌ها و کارچاق کنی اجرای کنسرت در تالارهای بزرگ موسیقی کشور، توسط این خبرنگار هر روزه به گوش می‌رسد، در واقع این شخص از یک سو در فضای مجازی علیه نظام فعالیت می‌کند و از سوی دیگر همزمان به عنوان مدیر رسانه‌ای برخی از چهره‌های جوان هنر انقلاب فعالیت دارد. نفوذ این خبرنگار در سطحی است که به واسطه دوستانش در خبرگزاری‌های رسمی در جلسه آشنایی با مدیر جدید بنیاد رودکی با اهالی رسانه نیز حاضر بوده، مادامی که همزمان با شبکه‌های معاندی چون «بی بی سی فارسی» و «من و تو» به صورت مکرر همکاری می‌کند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1230474

مهمترین اخبار ایران و جهان: