نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 23:38

پایه های ارتش جهان اسلام در منطقه به برکت خون شهدا شکل گرفته است

گرگان- رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با بیان این که پایه های ارتش جهان اسلام در منطقه به برکت خون شهدا شکل گرفته است، گفت: شهدا موجب عزت و سربلندی امت اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجید خادمی شامگاه پنج شنبه در مراسم چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم مقداد مهقانی اظهارکرد: شهدا موجب عزت و سربلندی امت اسلامی هستند و این نعمت امنیتی که از آن برخورداریم به برکت خون شهداست.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه افزود: اگر شهید مهقانی و شهید حیدری در فاصله هزاران کیلومتر از مرز ما نمی‌جنگیدند باید در مرز خودمان با دشمن روبرو می‌شدیم.

وی بیان کرد: پایه‌های ارتش جهان اسلام امروز در منطقه تحت فرماندهی خالصانه شهید سلیمانی شکل گرفته و مرزهای جغرافیایی دیگر برای انقلاب اسلامی معنایی ندارد.

خادمی ادامه داد: رژیم صهیونیستی از نام جبهه مقاومت هم وحشت دارد و ما را نیروهای ایده محور می‌داند که اگر در کنار ایده محوری، تکنولوژی محور بشود یک بحران برای استکبار شکل خواهد گرفت.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: سردمداران استکبار جهانی چون می‌دانند نمی‌توانند نیروی ایده محور تربیت کنند و به مصاف با بفرستند به دنبال تضعیف اخلاق، اعتقاد و بنیان فکری مردم ما هستند.

وی عنوان کرد: جنگ شناختی یک مدل جنگ جدید است که باورها، اعتقادات و آرمان‌های جامعه ما را نشانه رفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1205374

مهمترین اخبار ایران و جهان: