نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 07:59

فوت ۲ نفر در سوانح رانندگی شب گذشته

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان زنجان از وقوع دو سانحه رانندگی فوتی در محورهای استان خبر داد و گفت: این حوادث دو فوتی داشته است.

محمد محمدی، رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از وقوع دو تصادف منجر به فوت طی شب گذشته در محورهای استان خبر داد و اظهار کرد: یکی از این تصادفات در کیلومتر ۸۳ جاده ترانزیت زنجان - میانه گزارش شده است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  استان زنجان ساعت وقوع تصادف را ۲۱ و ۴۵دقیقه دقیقه اعلام و تصریح کرد: واژگونی یک دستگاه سواری به علت خواب‌آلودگی منجر به فوت یک نفر شده است.

وی برخورد موتورسیکلت با یک دستگاه خودروی سواری در کیلومتر ۶۸ جاده ترانزیت زنجان به قزوین را دیگر سانحه رانندگی دوشنبه‌شب اعلام کرد و گفت: ساعت وقوع این تصادف ۲۱ و ۱۵ دقیقه گزارش شده است.

محمدی انحراف به چپ از جانب موتورسیکلت را دلیل وقوع حادثه رانندگی عنوان کرد و افزود: در این سانحه هم یک نفر جان خود را از دست داد.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: موارد موصوف با تلاش عوامل راهداری و ارگان‌های امدادی پاکسازی شد. 

پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1264774

مهمترین اخبار ایران و جهان: