نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 10:16

تایید تقاضای 459 متقاضی زمین، از بابت قانون جوانی جمعیت

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تعداد متقاضیان تایید نهایی شده واگذاری زمین از بابت قانون جوانی جمعیت را ۴۵۹ نفر اعلام کرد و گفت: برنامه‌ریزی لازم برای واگذاری این زمین‌ها متقاضیان واجد شرایط در استان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به زودی زمین‌های مورد نیاز قانون جوانی جمعیت برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به اجرای قانون جوانی جمعیت برنامه‌ریزی و مدیریت لازم را دارد، چرا که در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت وظایفی برای راه و شهرسازی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۳۲۴ متقاضی بیش از سه فرزند در استان زنجان برای دریافت زمین یا واحد مسکونی در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند،گفت: از این تعداد ۹۴۶ نفر در شهرستان زنجان ثبت‌نام کردند. 

اسماعیلی تعداد متقاضیان واجد شرایط در استان را یک هزار و ۲۸۶ نفر اعلام کرد و بیان داشت: از این تعداد ۹۱۹ نفر واجد شرایط در شهرستان زنجان ساکن هستند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تعداد متقاضیان رد درخواست شده را ۹ نفر اعلام کرد و گفت: در شهرستان زنجان برای ۵۹۴ متقاضی پرونده تشکیل شده است. 

وی تعداد متقاضیان تایید نهایی شده را ۴۵۹ نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد متقاضی تایید شده متعلق به شهرستان زنجان است.  

اسماعیلی ادامه داد: در قانون جوانی جمعیت، برای متقاضیان مسکن سه فرزند به بالا، فرم (ج) قرمز به استناد قانون نادیده گرفته می‌شود و می‌توانند از امتیاز خانه‌دار شدن دوباره استفاده کنند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1270174

مهمترین اخبار ایران و جهان: