نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 15:21

۱۵ هزار زائر از استان اصفهان به مرقد حضرت امام(ره) اعزام خواهند شد

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: برای سالروز رحلت حضرت امام(ره) از استان اصفهان حدود ۱۵ هزار نفر، به‌صورت سازماندهی شده به مرقد حضرت امام(ره) اعزام خواهند شد.

غلامرضا رضایی جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ایام ۱۴و ۱۵ خرداد اظهار داشت: اعزام به مرقد مطهر حضرت امام(ره) را در تمام شهرستان‌ها خواهیم داشت طی این برنامه حدود ۱۵ هزار نفر به‌صورت سازماندهی شده و جدا از افرادی که به‌صورت شخصی می‌روند، به تهران اعزام خواهند شد. 

وی افزود: همچنین گروه دانشجویی دو امدادی نیز از روز گذشته حرکت به سمت مرقد را آعاز کرده و در طول مسیر از شهرها و استان‌های مختلف عبور کرده و به مقصد خواهند رسید. 

رضایی با اعلام اینکه برخی از مسابقات دانش‌آموزی از وصیت‌نامه حضرت امام(ره) و محتواهای ۱۴ و ۱۵ خرداد نیز در سطح مدارس برگزار خواهد شد، عنوان کرد: چند نمایشگاه با محوریت حوزه هنری و بنیاد نشر آثار حضرت امام(ره) در اماکن مختلفی از جمله گلستان شهدا، میدان امام(ره)، شاهین، شهر و فولادشهر برگزار خواهد شد. 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اعلام کرد: در سطح استان مراسم‌های مختلفی برنامه‌ریزی شده اما مراسم اصلی روز ارتحال، ساعت ۱۷ روز ۱۴ خرداد در گلستان شهدا با سخنرانی حجت‌الاسلام طیبی‌فر جانشین عقیدتی، سیاسی سپاه خواهد بود. 

وی در پایان گفت: همچنین به روال سال‌های قبل، ساعت ۱٠ صبح روز ۱۵ خرداد مراسم بیعت بانوان اصفهانی با ولایت را در گلستان شهدا خواهیم داشت. 

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1255074

مهمترین اخبار ایران و جهان: