نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 11:17

طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در ساوجبلاغ برگزار می‌شود

کرج- مسئول بسیج سازندگی سپاه البرز گفت: روز پنج‌شنبه با حضور مردم و مسئولان، طرح‌های محرومیت زدایی، آبرسانی و اشتغالزایی بسیج سازندگی در ساوجبلاغ افتتاح می‌شود.

سرهنگ مهران طیران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:: هفته بسیج سازندگی از هفدهم اردیبهشت شروع شده و تا بیست و سوم ادامه خواهد داشت و به مناسبت این هفته برنامه‌های متنوعی در سطح استان اجرا شده از جمله اردوهای جهادی که در حال اجراست و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی که در مسجد رجایی شهر برگزار شد.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های شاخصی که در این هفته در نظر گرفته شده، آئین بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت زدایی، آب رسانی و اشتغالزایی استان است که ساعت ده و نیم صبح روز پنج شنبه در ساوجبلاغ، روستای هیو کنار مخزن احداثی آب با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و اهالی خونگرم روستای هیو برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اینکه بعد از این افتتاحیه، برنامه افتتاح راه روستایی و کارگاه اشتغالزایی نیز در همان روز خواهیم داشت، اظهار کرد: مابقی طرح‌های محرومیت زدایی و اشتغالزایی بصورت شهرستانی و ناحیه‌ای در این هفته انجام و به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1201930

مهمترین اخبار ایران و جهان: