نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 00:49

تدوین پیوست اطلاع‌رسانی برای تمامی پروژه ها یک ضرورت است

گرگان- استاندار گلستان با اشاره به اقدامات و خدمات جمهوری اسلامی به ویژه دولت سیزدهم به آحاد مردم گفت: تدوین پیوست اطلاع‌رسانی برای تمامی پروژه ها یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه سه‌شنبه در جلسه قرارگاه جهاد تبیین گلستان اظهارکرد: با توجه به اهمیت بیان و تبیین خدمات، پیوست اطلاع رسانی برای تمامی پروژه‌ها ضروری است و تجربه نشان داده است که هرکجا تبیین درستی انجام شده، بازخوردها مناسب و ارزشمند بوده است.

استاندار گلستان افزود: در هر مقطعی فرمایشات رهبر معظم انقلاب به درستی اجرا شده، زمینه موفقیت، شکوفایی و پیشرفت را فراهم کرده است.

وی گفت: بیش از دو دهه رهبر معظم انقلاب بر موضوعات فرهنگی تاکید داشته و از عباراتی مانند تهاجم فرهنگی، ناتو فرهنگی، شبیخون فرهنگی و قتل عام فرهنگی استفاده کردند و فرمودند که عرصه فضای مجازی به شکلی است که جوانان ما را قتل عام می‌کند.

زنگانه افزود: متأسفانه بسیاری از خدعه ها و دسیسه‌ها در بستر فضای مجازی اتفاق می‌افتد و پرهیز از انتشار موضوعاتی که موجب اعتماد زدایی در جامعه می‌شود توسط رسانه‌ها و صدا و سیما ضروری است.

استاندار گلستان گفت: توجه به اطلاع رسانی در اجرای پروژه‌ها و برنامه‌ها یک سرمایه گذاری است و نباید نگاه هزینه‌ای به آن داشت.

وی ادامه داد: تشکیل کمیته‌ای با حضور جوانان و از اقشار مختلف جامعه ضرورت دارد و مردمی سازی و استفاده حداکثری از بسیج اقشار، نهادهای غیردولتی و صنفی در جهاد تبیین مؤثر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1201430

مهمترین اخبار ایران و جهان: