نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 14:32

امام جمعه اراک:دستگاه‌های بازرسی و نظارتی با جدیت به وظایف خود بپردازند

امام جمعه اراک گفت:دستگاه‌های بازرسی و نظارتی با جدیت به وظایف خود بپردازند و کسبه نیز امانت‌دار باشند و از کم فروشی و تقلب خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربان‌علی دری نجف آبادی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اراک اظهار کرد: در شرایط سخت اقتصادی که مردم با سختی روزگار سپری می‌کنند، لازم است مسئولان تمام سعی و تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرد.

وی پرهیز از اسراف از سوی مردم و دوری از دلال‌بازی از سوی مسولان را خواستار شد و ادامه داد: دستگاه‌های بازرسی و نظارتی با جدیت به وظایف خود بپردازند و کسبه نیز امانت‌دار باشند و از کم فروشی و تقلب خودداری کنند.

امام جمعه اراک مقابله با گران فروشی و ناعدالتی در بخش‌های مختلف جامعه را امری ضروری دانست و گفت: همه باید در این شرایط کنار همدیگر باشیم و سوء استفاده نکنیم.

دری نجف آبادی ادامه داد: تشکیل وزارت بازرگانی به منظور رونق تولید و توجه به کیفیت تولید ایرانی، توسعه صادرات و اهتمام به امور بازرگانی، نظارت بر نظام توزیع و قیمت‌ها می‌تواند در این شرایط کمک کننده باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: دانشگاه‌ها، اساتید و نخبگان حوزه‌های علمی باید بتوانند فضای علمی و پژوهشی کشور را با تاسی از سیره و شیوه امام جعفر صادق(ع) به عنوان رئیس مذهب جعفری به پیش ببرند.

امام جمعه اراک افزود: اساتید دانشگاه، طلاب و روحانیون با تمام قوا از حریم اسلام و مکتب اهل بیت(ع) صیانت کرده و در ترویج مکتب انبیا بکوشند.

 دری ضمن محکوم کردن حمله اخیر اسراییل به نوار غزه بیان کرد: این جمله منجر به شهادت ۱۳ فلسطینی از جمله سه تن از فرماندهان ارشد سرایا القدس شد و بسیاری از مردم مظلوم منطقه به خاک و خون کشیده شدند.

 پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1206274

مهمترین اخبار ایران و جهان: