نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 08:47

برد شیرین فجر سپاسی در هفته ماقبل آخر؛ کار صعود به لیگ برتر به هفته آخر کشید

فجر شهید سپاسی شیراز در شبی که با پیروزی قاطعانه 3 بر 1 خود بر پاس جنوبی جم امیدوار به لغزش رقبای خود به ویژه استقلال خوزستان و نزدیک شدن به صدر جدول و رتبه دومی بود با برد رقبای خود همچنان تا هفته آخر منتظر ماند تا قطار لیگ آزادگان فوتبال کشورمان در هفته بعد به ایستگاه آخر برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مصاف دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و پارس جنوبی جم که از هفته سی و سوم این رقابت ها شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد با نتیجه سه بر یک به نفع تیم میزبان به پایان رسید تا تعیین تیم دوم صعود کننده به لیگ برتر به هفته آخر کشیده شود.

برای شاگردان مهدی رجب زاده، سر مربی تیم فجر این بازی از حساسیت زیادی برخوردار بود چرا که آنها در صورت برد می توانستند مدعی باقی بماند.

اما در آن سوی میدان شاگردان امید روانخواه، سرمربی تیم پارس خیالشان راحت بود چرا که نه صعود می کردند و نه سقوط برای همین راحت تر به بازی آمدند و جوانمردانه هم بازی کردند.

بازی با برتری فجریها در نیمه نخست ادامه داشت و تیم میهمان هم سعی داشت با توپ های بلند به پشت مدافعان فجر، برای خود فرصت ایجاد کند.

دقیقه ۳۸ بازی روی یک کار گروهی میزبان می توانست به گل برسد اما با بی دقتی این فرصت از دست رفت.

اما در دقیقه ۴۱ تیم فجر مزد برتری بازی خوب خود را گرفت، در این لحظه سیفی در عمق دفاع پارس جنوبی، سعید زارع را در موقعیت تک به تک قرار داد اما با خطای مدافع تیم میهمان متوقف شد و داور بازی نقطه پنالتی را نشان داد.

احمد زنده روح که یکی از بهترین بازیکنان تیم فجر در این دیدار بود با ضربه دقیق و بر خلاف حرکت دروازه بان تیم پارس جم توپ را به گل تبدیل کرد تا شادی شیرازی ها روی سکوها که استقبال خوبی هم از این بازی کرده بودند به هوا بلند شود.

نیمه نخست این بازی با همان یک گل به سود فجر پایان یافت.

با شروع نیمه دوم فجریها که می دانستند یک گل حاشیه امن مناسبی نیست باز هم دست به حمله زدند و ۲ گل دیگر به ثمر رساندند هر چند یک گل هم دریافت کردند.

دقیقه ۶۵ میزبان خیلی خوش شانس بود که دروازه اش باز نشد، در این لحظه حمیدرضا نادری، مهاجم تیم میهمان در یک فرصت عالی توپ را به بالای دروازه زد تا بهترین فرصت جمی ها طی این بازی از دست برود.

فجر در هفته پایانی به شهر بابک می رود تا با شاگردان وحید رضایی در تیم مس دیدار کند اما استقلال خوزستان کار به مراتب ساده تری دارد و در زمین خود پذیرای آرمان گهر سیرجان است.

در نشست مطبوعاتی پس از مسابقه، سرمربی جوان پارس جنوبی ضمن تبریک و آرزوی صعود برای فجر، درباره این بازی گفت:  اختلاف از نظر فنی این نتیجه نبود و فکر میکنم داور روی گل اول فجر، به اشتباه اعلام پنالتی کرد.

سرمربی پارس جنوبی جم افزود: با توجه به اینکه نتیجه برایمان تاثیر گذار نبود، حفظ انگیزه بازیکنان کار سختی بود اما از نمایشی که داشتیم راضی هستم و فکر میکنم فوتبال خوبی بازی کردیم.

سرمربی فجرشهیدسپاسی هم اظهار داشت:  در سی دقیقه نخست عملکرد مطلوبی نداشتیم اما کم کم بچه ها توانستند هیجانات خود را کنترل کنند و به گل هم برسند.

مهدی رجب زاده افزود: تیم پارس جنوبی را به خوبی می شناختیم و آنها نتوانستند رو کار تاکتیکی موقعیتی خلق کنند و تنها با یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند که بچه های ما این گل را هم به خوبی جبران کردند و از تمام بازیکنان ممنونم.

وی درباره شرایط صعود تیمش گفت: هنوز هیچ چیز تمام نشده و امیدواریم نتایج به شکلی رقم بخورد تا ما تیم صعود کننده باشیم.

گفتنی است دیدارهای هفته پایانی لیگ یک روز دوم خردادماه برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1220074

مهمترین اخبار ایران و جهان: