نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 12:30

تصاویری از شجاعت جوان فلسطینی در مقابل سرباز مسلح اسرائیلی

هفتمین قسمت از برنامه «ساعت به وقت قدس» در حالی روی آنتن می‌رود که گزارش‌هایی از همایش‌های مرتبط با فلسطین در آن پخش و اخبار و رویدادهای این سرزمین اشغالی نیز مرور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در تازه ترین قسمت از برنامه تلویزیونی «ساعت به وقت قدس» گزارش هایی جالبی از برگزاری همایش‌های مرتبط با فلسطین پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

در نخستین بخش از این برنامه گزارشی از همایش بین‌المللی از ننگ نکبت تا امروز مقاومت که به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد اشغال سرزمین فلسطین برگزار شده پخش می‌شود.

گفتگو با محمد شاهدی تحلیلگر مسائل خاورمیانه بخش بعدی «ساعت به وقت قدس» است و در آن آخرین اخبار و رویدادهای مرتبط با فلسطین پیگیری و تحلیل می‌شوند.

در بخش بعدی گزارشی از حضور سازمان های مردم نهاد برای تبیین مفهوم مقاومت در نمایشگاه کتاب روی آنتن می‌رود.

در آخرین بخش نیز سوسن الهمه به مرور داغ ترین های فضای مجازی در حوزه فلسطین می‌پردازد. یکی از این اخبار شجاعت جوان فلسطینی در مقابل سرباز مسلح رژیم اشغالگر قدس است که ویدئو آن دست به دست می‌چرخد، همچنین تصاویری شادی فلسطینی‌ها از پاسخ موشکی به رژیم صهیونیستی و جریان زندگی در فلسطین از دیگر اخبار این بخش است.

«ساعت به وقت فلسطین» امروز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ساعت ۱۸:۱۵ از شبکه یک سیما پخش و فردا جمعه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۲:۳۰ بازپخش می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1220430

مهمترین اخبار ایران و جهان: