نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 16:53

ستاد مردمی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان مرکزی افتتاح شد

اراک- ستاد مردمی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان مرکزی در راستای پای کار آوردن همه ظرفیت های مردمی در کنار دستگاه های حاکمیتی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا تاج آبادی ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح ستاد مردمی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان مرکزی اظهار داشت: ستاد مردمی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان مرکزی در راستای پای کار آوردن همه ظرفیت‌های مردمی در کنار دستگاه‌های حاکمیتی راه اندازی شد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مرکزی افزود: باید دغدغه جوانی جمعیت و فرزند آوری را در بین مردم نهادینه کنیم و هوشیار سازی آحاد جامعه گام اول است و با توجه به اینکه متأسفانه روزی ۱۵۰۰ تا ۱۷۰۰ قتل جنین روزانه در کشور اتفاق می‌افتد باید اقدامات مهمی برای جلوگیری از این اتفاق بد انجام شود.

وی ادامه داد: انسان فطرتا میل به فرزند آوری دارد و متأسفانه با سیاست‌های غلط و فرهنگ‌های علمی که در گذشته تکرار شده امروز جلوگیری از فرزند آوری در بین مردم نهادینه شده که باید جلوی این اقدام را گرفت.

تاج آبادی تأکید کرد: خانواده‌های خوش جمعیت باید به عنوان الگوهای برتر برای فرزند آوری توسط رسانه‌ها معرفی شوند و این یک تکلیف مهم است.

وی افزود: باز کردن گره‌های ذهنی در حوزه جمعیت توسط رسانه‌ها و نخبگان یک ضرورت مهم است و سعی داریم در ستاد مردمی همه ظرفیت‌ها را پای کار بیاوریم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مرکزی اضافه کرد: تشکیل هیئت‌های بیت الزهرا (س) در ستاد مردمی در دستور کار است و مردم به عنوان صاحبان اصلی کشور باید در میدان افزایش جوانی جمعیت نقش آفرینی کنند و استان مرکزی پیشگام است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1221174

مهمترین اخبار ایران و جهان: