نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 00:10

فنی وحرفه‌ای بوشهر رتبه برتر اقامه نماز استان را کسب کرد

بوشهر- مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت:اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر رتبه برتر اقامه نماز استان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید دراهکی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا به ارزیابی مدیریت ستاد اقامه نماز استان بوشهر، مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای در سال ۱۴۰۱ با کسب رتبه برتر در بین دستگاه‌های اجرایی استان زمینه ساز ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در بین کارکنان بوده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر افزود: ستاد اقامه نماز آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر طی چند سال گذشته همیشه جز دستگاه‌های برتر استان بوده و خوشبختانه امسال نیز به حول و قوه الهی و تلاش و کوشش سنگربانان آموزش و مهارت توانستیم رتبه اول را به خود اختصاص دهیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های متولیان فرهنگی و فعالان امر نماز اضافه کرد: از آنجایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی نماز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است همه وظیفه داریم در راستای ترویج و اشاعه این فریضه الهی در جامعه به‌ویژه بین قشر جوان مشارکت حداکثری داشته باشیم.

دراهکی اضافه کرد: نگاه به نماز نباید نگاه تکلیفی باشد بلکه باید به فلسفه وجودی نماز دقت کرد تا این نماز عامل رشد و آرامش انسان شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر بیان کرد: امروز در دنیایی قرار داریم که از هر طرف ارزش‌های اسلامی و الهی مورد هجمه قرار گرفته و بهترین راه برای مقابله با این هجمه توجه به نماز و توصیه‌های قرآنی و آموزه‌های دینی است که این مهم بطور جدی در آموزش فنی و حرفه‌ای در دستور کار است.

دراهکی با تاکید بر اینکه توجه به اقامه نماز با تمام معنی و مفهوم آن رمز موفقیت در مقابله با هجمه‌های دشمنان است، گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با دارا بودن نمازخانه‌های با فضای مناسب و امام جماعت از موفق‌ترین مجموعه‌ها در برگزاری نماز جماعت هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1219730

مهمترین اخبار ایران و جهان: