نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 16:08

تزریق ۳۰میلیاردتومان اعتبار برای ساماندهی چشمه های آبگرم دهلران

ایلام-فرماندار دهلران از تزریق ۳۰میلیاردتومان اعتبار برای ساماندهی چشمه های آبگرم دهلران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، لطیف صادقی روز یکشنبه در نشست شورای اداری دهلران به دستاوردهای سفر استاندار به شهرستان در حوزه‌های مختلف اشاره و افزود: در این سفر علاوه بر گره گشایی از مشکلات چندین ساله برخی پروژه‌ها با تزریق اعتبارات مشکلات پروژه‌ها حل شد.

وی به پروژه ایستگاه برتش اشاره و افزود: با بازدید استاندار و دستور وی ۳۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق شد تا فاز اول آن در سطح هزار هکتار با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر و البته نقش موثر در تولید و اقتصاد تا حداقل پایان سال حل و فصل و بهره برداری شود.

وی، کلنگ زنی ۶۵۰ واحد مسکن نهضت ملی در شهرستان را از دیگر دستاوردهای این سفر در راستای رفع مشکلات مسکن در شهرستان بر شمرد و افزود: در ۴۳ هکتار زمین ۶۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در دهلران ساخته و معماری ایرانی واسلامی در طرح لحاط شده و از این طریق ۲۰۰ میلیارد تومان وارد شهرستان می‌شود.

فرماندار ویژه دهلران به تزریق ۷ میلیارد تومان اعتبار برای از سرگیری عملیات اجرایی مصلای دهلران در این سفر خبرداد و اظهار کرد: از مسئولیت‌ها نفت ۵ میلیارد و سایر اعتبارات ۲ میلیارد تومان برای ادامه عملیات اجرایی آن هزینه می‌شود.

وی از تزریق ۳۰ میلیاردتومان اعتبار برای ساماندهی چشمه‌های آبگرم هم خبرداد و افزود: طبق زمانبندی طرح ساماندهی چشمه‌های آبگرم دهلران با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان تا پایان شهریور ماه سال‌جاری به بهره برداری می‌رسد و مطالبه جدی و مهم این شهرستان پس از سال‌ها محقق می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1211574

مهمترین اخبار ایران و جهان: