نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 15:54

پیوند رسانه و روابط عمومی موجب برجسته سازی خدمات نظام می‌شود

رشت- رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر ارتباط سازنده روابط عمومی‌ها با خبرنگاران گفت: پیوند دو بازوی توانمند رسانه و روابط عمومی می‌تواند عملکرد دستگاه‌ها را برجسته سازی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پارسا ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی گیلان، اظهار کرد: تحقق جهاد تبیین محور حرکت اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش فزاینده روابط عمومی‌ها در انعکاس عملکرد دستگاه‌ها افزود: روابط عمومی‌ها تریبون و بلندگوی خدمات نظام در دستگاه‌های اجرایی هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر اینکه خوراک دهی رسانه‌ای به خبرنگاران در اولویت روابط عمومی‌ها قرار گیرد، گفت: عملکرد نظام و دولت در دستگاه‌های خدمات رسانه باید به صورت شفاف، صریح و سریع به مردم انتقال داده شود.

پارسا با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف اضافه کرد: واکاوی و پردازش عملکرد دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر ارتباط سازنده روابط عمومی‌ها با خبرنگاران و اصحاب رسانه بیان کرد: پیوند دو بازوی توانمند رسانه و روابط عمومی می‌تواند عملکرد دستگاه‌ها را برجسته سازی کند.

پارسا با اشاره به بُعد مسئولیتی خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه خبر و انعکاس مطالب اضافه کرد: خبرنگاران در قبال تک تک مطالب و جملاتی که می نگارند، مسئول هستند و این مهم نشان دهنده اهمیت و جایگاه رسانه است.

وی با تاکید بر لزوم دقت و تأمل در انعکاس اخبار و مطالب از سوی رسانه‌ها و خبرنگاران افزود: عدم دقت در انعکاس اخبار ممکن است آب در آسیاب دشمن بریزد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان، آموزش محوری را یکی از برنامه‌های اولویت دار این سازمان برشمرد و بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه در راستای کیفی سازی مطالب و تولید محتوا در دستور کار بسیج رسانه گیلان قرار دارد.

پارسا با تاکید بر ارتقای آموزشی و سواد رسانه از سوی روابط عمومی‌ها اضافه کرد: ارتقای آموزشی و تقویت سواد رسانه، کار روابط عمومی‌ها را اثرگذارترین و ماندگار تر می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1211530

مهمترین اخبار ایران و جهان: