نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 12:33

تزریق پول به بازار و گردش مالی باعث ایجاد سود و منفعت می‌شود

اردبیل-رئیس اتحادیه میوه و بار فروشان اردبیل گفت: افزایش گردش مالی با تزریق پول و اعتبار به بازار باعث رونق کسب و کار و افزایش سود می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج ریحانی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل اظهار کرد: افزایش گردش مالی با تزریق پول و اعتبار به بازار باعث رونق کسب و کار و افزایش سود می‌شود و تخصیص اعتبارات مناسب در بودجه بندی کشور، در ایجاد درآمد و سود مردم تأثیر مهمی دارد

وی با بیان اینکه اعتبارات مصوب و تخصیص یافته به استان‌های مختلف با تناقض روبرو است، گفت: در صورت عدم گردش مالی مناسب در بازار درآمدی کسب نخواهد شد که مالیاتی نیز به آن تعلق گیرد.

رئیس اتحادیه میوه و بار فروشان اردبیل بیان کرد: نمی‌توان انتظار داشت درآمد مالیاتی استان‌های کم برخوردار از جمله اردبیل با درآمد استانی از جمله اصفهان که در توسعه و صنایع پیشتاز است برابری کند.

ریحانی با بیان اینکه کمبود درآمد در سطح استان سود حاصل از فروش محصولات را به حداقل رسانده، ادامه داد: اخذ مالیات متناسب با میزان سود و درآمد مشاغل با توجه به توسعه یافتگی مناطق مختلف کشور می‌تواند رضایت مردم را تأمین کند.

وی خاطرنشان کرد: حق العمل کاری اصناف اردبیل موضوع دیگری است که نیازمند بررسی و پیگیری مسئولان استانی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1252174

مهمترین اخبار ایران و جهان: