نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 14:34

تصادفات رانندگی در استان سمنان ۲۵ مصدوم بر جای گذاشت

سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع هشت حادثه رانندگی طی یک هفته گذشته در استان خبر داد و گفت: مجموع این تصادفات ۲۵ مصدوم بر جای گذاشته است.

علیرضا باغبان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان سمنان طی یک هفته گذشته به هشت حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی امداد رسانی کردند، ابراز داشت: در این بین واژگونی خودرو با پنج مورد بیشترین فراوانی حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده است.

وی ضمن بیان اینکه سه مورد دیگر تصادف دو خودرو با یکدیگر و انحراف به چپ خودرو را شامل می‌شود، افزود: تصادف پراید با کامیون کیلومتر ۲۷ محور دامغان، انحراف از جاده پژو پارس و برخورد آن با نیوجرسی در کیلومتر ۱۰ محور ایوانکی به شریف آباد و انحراف از جاده سمند و برخورد آن با تپه در کیلومتر ۷۰ محور سرخه به آرادان از جمله آنها را در بر دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه در مجموع حوادث فوتی گزارش داده نشده است، ابراز داشت: بروز این گونه تصادفات علاوه بر خسارات مالی باعث آسیب‌های روحی و جسمی شده که تا پایان عمر عوارض آن با فرد و خانواده وی خواهد بود لذا برای پیشگیری از این حوادث تلخ و غیر قابل جبران همگان را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دعوت می‌کنیم.

باغبان اضافه کرد: این هشت سانحه در محورهای دامغان به سمنان، ایوانکی به شریف آباد، چشمه علی به فولاد محله، دامغان - شاهرود، میامی - سبزوار، دامغان به فولاد محله و سرخه_ آرادان به وقوع پیوسته است.

وی افزود: در بین حوادث واژگونی خودرو واژگونی ام، وی، ام کیلومتر ۱۲ محور دامغان - شاهرود با پنج مصدوم بیشترین مجروحان حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277430

مهمترین اخبار ایران و جهان: