نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 11:31

استاندار سمنان: نیروهای تخصصی در روابط عمومی‌ها به کار گرفته شوند

استاندار سمنان گفت: روابط عمومی، جایگاهی تخصصی و فنی بوده و نیاز است تا در این حوزه از نیروهای اهل فن و کارشناسان تخصصی بهره گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در نشستی با مدیران روابط عمومی فرمانداری‌های استان سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری، ضمن تقدیر از تمام تلاش‌ها و اقدامات روابط عمومی فرمانداری‌های استان در عرصه اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین اظهار کرد: کار روابط عمومی‌ها در فرمانداری‌ها و استانداری‌ها بسیار تعیین‌کننده و تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: روابط عمومی موتور محرک دستگاه اجرایی است که می‌تواند مسیر حرکت به سمت پیشبرد بهتر اهداف و امور یک مجموعه را هموار نموده و سرعت این مهم را بیش از پیش افزایش دهد.

استاندار سمنان تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید در راستای برجسته‌سازی اقدامات و دستاوردهای ارزنده و شاخص دولت مردمی در استان سمنان تلاش و اهتمام خود را به‌کار گیرند.

وی عنوان کرد: حوزه روابط عمومی می‌تواند با اقدامات مطلوب در تمام زمینه‌های کاری ورود کرده و در امور فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، اقتصادی و ... دستیابی به اهداف تعیین‌شده را تسریع بخشد.

هاشمی خاطرنشان کرد: روابط عمومی یک جایگاه تخصصی و فنی بوده و نیاز است تا در این حوزه از نیروهای اهل فن و کارشناسان تخصصی امر برای پیشبرد اهداف این حوزه بهره گرفته شود.

استاندار سمنان گفت: ضرورت دارد تا مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ها با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان، در راستای افزایش وفاق و همدلی گام بردارند.

وی گفت: روابط عمومی‌ها در راستای تحقق جهاد تبیین، افزایش اعتماد و امیدآفرینی بین آحاد اقشار جامعه، اقدامات ارزنده و دستاوردهای شاخص دولت را انعکاس دهند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1237530

مهمترین اخبار ایران و جهان: