نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 17:17

نمایشگاه عکس گروهی «ملت شهادت» در قوچان افتتاح شد

قوچان - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گفت: هم‌زمان با سالگرد شهادت شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت نمایشگاه عکس گروهی هنرمندان این شهرستان در نگارخانه کتیبه قوچان گشایش یافت.

ابراهیم مطاعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایشگاه عکس گروهی ملت شهادت توسط هنرمندان عکاس قوچانی مهدی عقیقی و سید مصطفی عطاری قوچانی هم‌زمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان یکی از برنامه‌های ستاد شهرستانی در نظر گرفته‌شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان بیان کرد: در این نمایشگاه ۲۸ قطعه عکس منتخب مربوط به مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت در مشهد مقدس با ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی‌متری به نمایش در آمد.

وی با یادآوری اینکه نگارخانه کتیبه این شهرستان به مدت ۵ روز میزبان برگزاری این نمایشگاه است گفت: سازمان بسیج هنرمندان، سازمان بسیج رسانه، شهرداری و شورای اسلامی شهر، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و مجتمع امام رضا (ع) قوچان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان را در برگزاری نمایشگاه یاری کردند.

مطاعی تأکید کرد: طیف‌های مختلفی در آئین تشییع پیکر شهید سلیمانی حضور داشتند و قطعاً عکاسان می‌توانند وحدت اقوام مختلف با هر نگاه و سلیقه‌ای را در آن روز حساس به ثبت رسانده و در معرض نگاه مردم و حتی غایبان آن روز قرار دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان با اشاره به یکی دیگر از برنامه‌های این شهرستان به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: فیلم ارزشی و حماسی (ملواری) با تم بومی و محلی و موضوعیت ایثار و شهادت در روستای علی‌آباد قوچان ساخته‌شده است که عصر امروز در همین روستای برای اولین با حضور اهالی روستا اکران عمومی خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 952830

مهمترین اخبار ایران و جهان: