نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 13:50

مسئولان مشکلات نانوایان خراسان‌شمالی را حل کنند/ حضرت فاطمه(س) الگویی برای بانوان است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به مشکلات حوزه آرد و نان، گفت: ابتدا خود نانوایان آرد را خارج از مسیر قانونی مصرف نکنند و از سوی دیگر مسئولان باید تدابیر لازم برای حق و حقوق نانوایان را به کار ببرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد، اظهار کرد: تربیت صحیح فرزندان با در نظر گرفتن نیازهای مادی و معنوی نوزاد به صورت همزمان محقق می‌شود و پس از آن آموزش و پرورش نیز برای تربیت این فرزندان وظیفه مهمی دارند و نباید در تربیت صحیح غفلت کنند.

وی گفت: فضای مجازی رها شده و هیچ نظارتی بر آن صورت نمی‌گیرد و هر روز مطالب غیر اخلاقی و شبهات مختلف در آن منتشر می‌شود لذا در این حوزه نیز باید مراقب فرزندان بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه به مسئله انرژی اشاره کرد و افزود: برودت بسیار زیاد هوا مشکلاتی را ایجاد کرده و اقداماتی انجام شده تا بخش خانگی با قطعی گاز مواجه نشوند.

وی تصریح کرد: واردات گاز از ترکمنستان نیز کاهش یافته لذا در این شرایط نیاز است همه مردم کمک کنند تا مصرف کاهش یابد.

حجت الاسلام نوری در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه آرد و نان، گفت: ابتدا خود نانوایان آرد را خارج از مسیر قانونی مصرف نکنند زیرا این اقدام حلال نیست، از سوی دیگر مسئولان باید تدابیر لازم برای حق و حقوق نانوایان را به کار ببرند.

وی افزود: مسئولان باید نظارت خود را افزایش دهند تا انحراف توزیع آرد را کاهش دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به ولادت حضرت فاطمه زهرا، گفت: این فرد یک نعمت عظیم برای مسلمانان بود که بزرگترین زن جهان را به عنوان الگو به آن‌ها عطا کرد.

وی بیان داشت: ایشان در هر حوزه‌ای الگو است؛ باید مادری، همسری، نقش آفرینی در مسائل سیاسی و ولایت مداری را از این بانو یاد گرفت.

وی افزود: باید خدمات جمهوری اسلامی به حوزه بانوان را تبیین کرد زیرا این نظام نگاه ابزاری به زن را از بین برد.

امام جمعه بجنورد در انتها به حوادث اخیر اشاره داشت و بیان کرد: دشمن به دنبال تخریب ولایت فقیه بود اما در نهایت به نتیجه نرسیدند و پس از آن در اقدامی از مجله رسوا و هتاک فرانسوی کمک گرفتند.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 974274

مهمترین اخبار ایران و جهان: