نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 18:34

طراحان غربی شعار زن، زندگی، آزادی بزرگترین خیانتکاران حقوق زنان هستند

امام جمعه گرگان گفت: طراحان غربی شعار زن، زندگی، آزادی بزرگترین خیانتکاران به حقوق زنان در تاریخ هستند که اقدامات رذیلانه آنان برای سوءاستفاده از زن هیچگاه فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: در مقابل این اقدامات جنایت‌آمیز غرب، خدمت اسلام به زنان مایه افتخار و سربلندی است.

وی بیان کرد: در زمانی که جاهلیت عرب زنان و دختران را زنده به گور می‌کردند، اسلام جایگاه زن را ارتقا داد و به آنان عزت بخشید.

آیت‌الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: آنان که به زنان جنایت می‌کردند، باید در قیامت پاسخ دهنده اعمال و رفتارهایشان باشند.

امام جمعه گرگان ادامه داد: خدا جایگاهی برای زن مقرر کرده و او را انسانی شایسته می‌داند و اگر زن شایستگی داشته باشد، هیچ فرقی بین آنان با مردان نیست.
وی افزود: حجاب به هیچ وجه به معنای این نیست که زن در مسائل اجتماعی و بیرون از خانه دخالتی نداشته باشد.

وی ادامه داد: در ابتدای ظهور اسلام، زنان راوی احادیث بوده و در میدان جنگ شرکت می‌کردند که این اشارات، گوشه‌ای از توجه اسلام به زنان است.

امام جمعه گرگان ادامه داد: غرب و آمریکا زن را برای ارضای شهوات جنسی مردان می‌خواهند و نمی‌گذارند زن در علم و دانش پیشرفت کند و این دروغ را به خدا و اسلام نسبت می‌دهند.

آیت‌الله نورمفیدی گفت: اگر آنها راست می‌گویند دلیل و آیه از قرآن بیاورند که خدا نسبت به زنان توهین کرده، اما آنان در واقع دلشان به حال زن و آزادی نمی‌سوزد و ما با این آزادی مخالف هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان ادامه داد: آزادی آنان در واقع از بین بردن شخصیت زن است، اما ما می‌دانیم شخصیت زن والا و بالاست و می‌تواند به هر کمالی که می‌خواهد برسد.

پایان پیام/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 974974

مهمترین اخبار ایران و جهان: