نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 16:14

چهاردهمین نشست خانه احزاب برگزار شد/ دعوت همه احزاب به راهپیمایی ۲۲ بهمن

چهاردهمین نشست خانه احزاب ایران برگزار شد و در این جلسه بر گرامیداشت و دعوت همه احزاب از مردم برای راهپیمایی ۲۲ بهمن و نمایش اقتدار و انسجام ملی به عنوان اصلی ترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید شد.

مهدی عرب صادق مشاور رسانه ای خانه احزاب ایران در خصوص نشست چهاردهم خانه احزاب ایران گفت: در این جلسه بر گرامیداشت و دعوت به راهپیمایی ۲۲ بهمن و نمایش اقتدار و انسجام ملی به عنوان اصلی‌ترین پشتوانه نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران تاکید شد.

وی گفت: خانه احزاب ایران تصمیم دارد با حضور در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی، ضمن تجدیدپیمان با آرمان های امام، یاد و خاطره اما خمینی (ره) را گرامی بدارد.

عرب صادق گفت: در خصوص موضوع جلسه؛ منوچهر متکی، رئیس خانه احزاب ایران، حضور وزیر کشور را در همایش اخیر خانه احزاب مغتنم شمرد و گفت که اگر چه احزاب تمایل به حضور بیشتر وزیر کشور و شنیدن نکاتشان داشتند، لیکن حسب شرایط، شنیدن سخنان احزاب به جلسه دیگری در آینده نزدیک موکول گردید.

وی گفت: در همایش اخیر وزیر کشور احزاب را برای کشور سرمایه دانستند و حمایت از احزاب را بعنوان ضرورت یاد کردند.رئیس خانه احزاب ایران هم در این نشست ضمن تقدیر از برگزار کنندگان، نکاتی را که در ارزیابی و آسیب شناسی همایش اخیر مطرح شد را زمینه همایش های آتی دانست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1010430

مهمترین اخبار ایران و جهان: