نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 18:18

«زنگ‌ انقلاب» در مدارس عشایری اردبیل به صدا در می‌آید

اردبیل- رئیس کارگروه روستایی وعشایری دهه فجر استان اردبیل گفت: «زنگ‌ انقلاب» همزمان با دهه فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس عشایری اردبیل به صدا در می‌آید.

به گزارش خبرنگار ما، حجت الاسلام اکبر اکبری ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «زنگ انقلاب» همزمان با دهه فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس عشایری اردبیل به صدا در می‌آید.

وی بیان کرد: ایجاد مسکن روستایی مستمندان در این ایام‌فرخنده، ارائه خدمات بهداشتی به روستاییان و عشایر، طرح واکسیناسیون انسانی و دامی توسط بهداشت و درمان و دامپزشکی استان از دیگر برنامه‌های کار گروه روستایی و عشایری استان اردبیل است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: آخرین یافته‌ها و فناوری‌های نوین باید در اختیار فعالان بخش کشاورزی قرار گیرد که عبور از کشاورزی سنتی به کشاورزی نوین برای اقتصاد بسیار تأثیرگذار است.

حجت‌الاسلام اکبری افزود: رفع تداخل‌های در عرصه‌های کشاورزی و حدنگاری و نهایی کردن برنامه سند دار کردن اراضی کشاورزی از جمله برنامه‌های خدمات رسانی نوین است.

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی از ماهیت اصیل انقلاب اسلامی است، گفت: احداث و تأسیس نهادهای مردمی مانند جهاد سازندگی و بنیاد مسکن و سایر نهادهای امدادی و خدماتی صرفاً برای ارائه خدمت به جامعه هدف بوده است.

رئیس کار گروه روستایی و عشایری دهه فجر استان اردبیل خاطر نشان کرد: در سال «تولید دانش بینان و اشتغال آفرین» توانستیم در جهاد کشاورزی منویات رهبر معظم‌انقلاب را که گواه آن یافته تحقیقاتی مراکز علمی و تحقیقاتی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد کشاورزی بوده و با وجود اعضا هیأت‌های علمی توانستیم با ارسال مقالات در سطح بین‌المللی امکان شرکت‌های دانش بنیان را افزایش دهیم تا با دیگر مراکز جهانی قابل رقابت بپردازند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1010874

مهمترین اخبار ایران و جهان: