نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 15:19

دستگاه‌های مختلف در وضعیت ترافیک همدان تقصیر دارند

همدان-عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه ترافیک همدان همه را کلافه کرده است، گفت: در بروز این وضعیت همه دستگاه‌ها، راهنمایی و رانندگی و شهرداری به سهم خود تقصیر دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید بادامی‌نجات پیش از ظهر دوشنبه در صحن شورای شهر همدان، با اشاره به وضعیت ترافیکی شهر، اظهار کرد: با وجود این همه دوربین در سطح شهر وضعیت ترافیک هر روز نسبت به گذشته بدتر می‌شود.

وی در ادامه گفت: شهرداری، حداقل گزارشی یک صفحه‌ای به شورا ارائه دهد که چه الگوی ترافیکی و آماری از دوربین‌های نصب شده در سطح شهر کشف کرده است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان افزود: متأسفانه راهنمایی و رانندگی نقش فعالی در شهر ندارد در حالی که باید یکی بحث ترافیکی را هدایت کند.

بادامی‌نجات با اشاره به وضعیت اسفناک ترافیک در کلیه مناطق شهر تصریح کرد: ترافیک همه را کلافه کرده است و در بروز این وضعیت همه دستگاه‌ها، راهنمایی و رانندگی و شهرداری به سهم خود تقصیر دارند و نباید تقصیرها را گردن یکدیگر بیاندازند.

وی در ادامه به ارائه به موقع دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات ۱۴۰۲ شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: این دفترچه در موعد مقرر از یکم تا سوم بهمن‌ماه مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1007730

مهمترین اخبار ایران و جهان: