نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 17:34

تاکید بر جذب سرمایه گذار در خراسان جنوبی/تلاش برای رونق تولید

بیرجند- رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان، و فعالان اقتصادی کشور گفت: تاکید ما بر این است که سرمایه گذاران را به خراسان جنوبی سوق دهیم تا شاهد توسعه و پیشرفت استان باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا حسن پور ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران بیان کرد: تاکید ما بر این است که سرمایه گذاران را به خراسان جنوبی سوق دهیم تا شاهد توسعه و پیشرفت استان باشیم.

وی با بیان اینکه حضور مردم خراسان جنوبی در تمام صحنه‌های انقلاب، این استان در این امر را در جایگاه‌های برتر کشوری قرار داده است، افزود: امید است در سفرهای بعدی به خراسان جنوبی شاهد پیشرفت واحدهای تولیدی استان باشیم.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان، و فعالان اقتصادی کشور با اشاره به سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی بیان کرد: سفر دوم هیئت دولت به خراسان جنوبی دارای مصوبات خوبی بود که خواستاریم در دستور کار مسئولان استانی باشد.

حسن پور با بیان اینکه با توجه به مأموریت ذاتی سازمان بسیج و در راستای ستاد اقتصاد مقاومتی، مشکلات دسته بندی کرده‌ایم، گفت: ارتباط مطلوبی بین مجموعه بسیج بازاریان و اصناف با دولت قرار دارد و در سفر اخیر ریاست جمهور به خراسان جنوبی، مصوبات خوبی رقم بخورد.

وی خواستار پیگیری مصوبات بر زمین مانده از سفر هیئت دولت به استان شد و گفت: گاهی در بدنه افرادی هستند که از چگونگی اجرایی کارها به خوبی مطلع نیستند و برخی موارد بسیج ورود پیدا می‌کند تا با رفع مشکلات، زودتر نتیجه حاصل شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 950630

مهمترین اخبار ایران و جهان: