نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 14:01

تروریست خواندن سپاه، دشمنی با ملت ایران است

فرماندار دالاهو ضمن محکوم کردن اقدام مذبوحانه اتحادیه اروپا درقرار دادن سپاه قهرمان در لیست گروهای تروریستی، گفت: سپاه یک نهاد مردمی است و جایگاه والایی در بین مردم دارد، لذا این عناد و دشمنی با ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در پی بدعت خطرناک قرار دادن سپاه قهرمان در لیست گروهای تروریستی؛ مسؤولان ادارت شهرستان دالاهو امروز در یک اقدام خودجوش با حضور در ناحیه سپاه دالاهو انزجار خود را از این عمل نابخردانه انجام دادند و  ضمن محکوم کردن این عمل غیرحقوقی و مذبوحانه؛ حمایت خود را از این نهاد مردمی اعلام کردند.

کیومرث جلیلیان، فرماندار دالاهو ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه اتحادیه اروپا آن‌را مداخله در امور داخلی کشورمان اعلام کرد و گفت: سپاه یک نهاد مردمی است و جایگاه والایی در بین مردم دارد، لذا این عناد و دشمنی با ملت ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه دالاهو ضمن خیر مقدم به حضار، اظهار کرد: امروز  که دنیای استکبار نقشه‌های فتنه‌گری خود را در  دنیا به ویژه منطقه غرب آسیا و خاورمیانه برای غارت و استثمار کشورهای جهانی سوم پیاده می‌کنند وقتی سپاه را به عنوان مانع بزرگ برای رسیدن به این اهداف دیدند، به فتنه‌ها و شیطنت‌هایی متوسل شده است.

وی ادامه داد: سپاه از بدو تأسیس خدمتگذار ملت بوده و با تمام قوا وظایف قانونی خود را در خدمت به مردم و انقلاب با تمام توان و اقتدار به پیش خواهد برد.به حول قوه الهی نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک است.

گفتنی است، بعضی از حاضران در ادامه نقطه نظرات خود را در رابطه با این عمل مذبوحانه اعلام کردند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 988274

مهمترین اخبار ایران و جهان: