نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 21:40

تخصیص یک دستگاه بیل مکانیکی زنجیری به مرکز بخش کجور

پول- یک دستگاه بیل مکانیکی زنجیری از سوی سازمان همیاری ها و شهرداری ها به شهرداری پول مرکز بخش کجور تحویل شد.

محمد خزایی شهردار پول در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نشست همنشینی با شهروندان و شورا از تحقق بودجه پیش بینی شده سال جاری خبر داد و گفت: بودجه سال جاری ۹۸ میلیارد ریال بود که در اول دی ماه این بودجه کامل محقق شده است.

وی به پیش بینی متمم و افزایش بودجه تا ۱۵ میلیارد تومان اشاره و اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در سال آینده بودجه ۲۰ میلیارد تومان را برای شهرداری محقق کنیم.

وی همچنین با اشاره به خرید و تخصیص یک دستگاه بیل مکانیکی زنجیری از سوی سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های به شهرداری افزود: با مساعد استاندار و معاونت عمرانی این دستگاه بیل مکانیکی امروز به شهرداری تحویل شده است.

خزایی بودجه هزینه شده برای خرید یک دستگاه بیل مکانیکی زنجیری به نرخ دولتی را ۳۸ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این دستگاه در بازار شش میلیارد تومان قیمت دارد و تخصیص آن کمک شایانی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر پول و بخش کجور می‌کند.

شهردار پول با بیان اینکه منطقه کوهستانی است و در زمستان و پاییز شرایط خاصی دارد، افزود: تاکنون برای تأمین بیل مکانیکی هزینه‌های زیادی برای اجاره صرف می‌کردیم و تخصیص آن در اجرای پروژه‌ها مؤثر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 955730

مهمترین اخبار ایران و جهان: