نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 20:27

استخر مجموعه ورزشی کارگران کردستان دهه فجر افتتاح می شود

سنندج- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: استخر مجموعه ورزشی کارگران کردستان همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری عصر پنجشنبه در جریان بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از مجموعه ورزشی کارگران کردستان در سنندج اظهار کرد: مجموعه ورزشی کارگران سنندج شامل‌های ورزشی، بدنسازی، استخر، زمین چمن مصنوعی و هتل است و عملیات اجرایی آن شامل محوطه سازی و حصارکشی از سال ۱۳۷۳ آغاز شده است.

وی افزود: ۲۱۴ هزار و ۵۲۲ کارگر بیمه شده در ۱۷ هزار و ۹۲۶ کارگاه مشمول قانون کار در استان فعالیت دارند و توسعه زیر ساخت‌های ورزش کارگری به سلامت کارگران و خانواده آنان کمک می‌کند.

وی با اشاره به جذب اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریالی مصوبات سفر رئیس جمهور به کردستان برای تکمیل پروژه‌های ورزشی کارگران استان، افزود: استخر این مجموعه تا دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

پیشکاری خاطرنشان کرد: هم اکنون مجموعه‌های ورزشی کارگری در شهرستان‌های سنندج، مریوان، قروه و بیجار دایر بوده و به جامعه کارگری استان ارائه خدمت می‌کند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اظهار داشت: تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت که در سایر شهرستان‌های نیز مجموعه‌های ورزشی کارگری راه اندازی کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 942774

مهمترین اخبار ایران و جهان: