نیوز سیتی!
15 بهمن 1401 - 20:40

اولین کتابخانه تخصصی علمی و آموزشی در استان بوشهر احداث می شود

مسئول مرکز فرهنگی و خیریه ام الائمه شبانکاره از احداث اولین کتابخانه تخصصی علمی، آموزشی و مذهبی خبر داد و گفت: برای احداث و تکمیل این کتابخانه 800 میلیون تا 1 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

حجت الاسلام حمزه نیک نژاد مسئول مرکز فرهنگی و خیریه ام الائمه شبانکاره عصر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتستان ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع)، روز پدر و آغاز دهه ی مبارک فجر اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته و همراهی خیرین در سال جاری عملیات اجرایی یک کتابخانه تخصصی با زیر بنای 150 متر را در شهر شبانکاره آغاز نمودیم.

وی با بیان اینکه 20 درصد منابع این کتابخانه به بخش مذهبی و 80 درصد منابع آن به بخش علمی و آموزشی اختصاص دارد، گفت: کتابخانه‌های عمومی تنها محلی برای امانت کتاب نیست، بلکه پایگاهی اجتماعی برای همه اقشار و سنین است.

مسئول مرکز فرهنگی و خیریه ام الائمه شبانکاره ادامه داد: با احداث و تجهیز این کتابخانه تخصصی دانش آموزان منطقه شبانکاره می توانند در زمینه علمی و آموزشی از منابع مختلف و معتبر به صورت رایگان بهره مند شود. 

حجت الاسلام نیک نژاد بیان کرد: برای احداث و تکمیل این کتابخانه 800 میلیون تا 1 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که امیدواریم در اردیبهشت ماه 1402 این کتابخانه تخصصی به بهره برداری برسد.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1019030

مهمترین اخبار ایران و جهان: