نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 18:40

3766 بازدید از حوزه‌های امتحان نهایی

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: تا روز سه شنبه ۱۳ دی ماه از مجموع ۱۲۰۰ حوزه اجرای امتحانات نهایی در سطح کشور، ۳۷۶۶ بازدید به عمل آمده است.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سید محتبی هاشمی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: تا روز یکشنبه ۱۱ دی بیش از ۲۱۰۰ بازدید از حوزه‌های اجرا و تصحیح امتحانات نهایی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با رویکرد نظارت بر نحوه اجرای امتحانات نهایی پایه دوازدهم در دی ۱۴۰۱ و اهمیت و تأثیر نتایج امتحانات دی ماه در سرنوشت کنکور آینده و دستور وزیر آموزش و پرورش مبنی بر رعایت سلامت و ارتقای سطح کیفی سازوکار ارزشیابی، تا روز سه شنبه ۱۳ دی ماه از مجموع ۱۲۰۰ حوزه اجرای امتحانات نهایی در سطح کشور ۳۷۶۶ بازدید به عمل آمده است.

هاشمی افزود: از مجموع ۱۳۶ حوزه تصحیح اوراق امتحانی، ۲۵۷ بازدید به عمل آمده است و این روند تا پایان امتحانات به صورت مستمر و با شاخص‌های تدوین شده ادامه خواهد یافت.

وی با تأکید بر تلاش برای ارتقای سلامت آزمون‌ها به عنوان معیار سنجش وضعیت تحصیلی و علمی دانش آموزان، اظهار کرد: در جهت حفظ حقوق همه دانش‌آموزان و تضمین کیفیت برگزاری امتحانات، تخلفات امتحانی طبق آیین‌نامه امتحانات و بدون اغماض و با قاطعیت مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 958930

مهمترین اخبار ایران و جهان: