نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 17:57

اهمال در انجام مصوبات شورای ترافیک خوزستان قابل پذیرش نیست

اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان بر مدیریت گره‌های ترافیکی استان تاکید کرد و گفت: اهمال در انجام مصوبات شورای ترافیک خوزستان قابل پذیرش نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای ترافیک استان خوزستان با تاکید ایمن سازی معابر شهری تصریح کرد: یکی از راهکارهای ایمن سازی خط کشی، نصب علائم ترافیکی و ایجاد شیارهای لرزاننده است که باید مورد اهتمام ویژه مسئولان امر باشد و هر گونه قصور و اهمال در انجام مصوبات شورای ترافیک قابل پذیرش نیست.

وی با تاکید بر مدیریت گره‌های ترافیکی به ویژه در ایام پایان سال و اردوهای راهیان نور و سفرهای نوروزی اضافه کرد: دستگاه‌های متولی برای ساماندهی بحران ترافیک هم اکنون برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای این امور داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: اصل مبنای شورای ترافیک، فرهنگ سازی و آموزش است و باید این ۲ مقوله جز اولویت‌ها باشد.

خانچی ادامه داد: دستگاه‌های متولی شهرداری و راهور و پلیس راه باید با همکاری و هماهنگی و برگزاری نشست‌های مشترک با همکاری سایر دستگاه‌ها اهتمام جدی در راستای حل مشکلات ترافیکی داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد: دستگاه‌های ذیربط وظیفه دارند با بحث‌های علمی و بر اساس دانش روز مسائل مربوط به ترافیک را دنبال و آنها را برطرف کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1020730

مهمترین اخبار ایران و جهان: