نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 11:18

روشن شدن مشعل گاز در 20 روستا و واحد صنعتی‌ شهرستان ملکشاهی

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: مشعل گاز در روستای چشمه‌ پهن و ۱۹ واحد تولیدی و صنعتی در ملکشاهی روشن شد.

محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: شرکت گاز استان در راستای تحقق نامگذاری سال‌جاری و کمک به رونق صنایع، گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: تا پایان سال‌جاری ۴ واحد صنعتی دیگر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۸ میلیون ریال به شبکه گاز متصل خواهند شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: تلاش می‌شود تا پایان سال آینده، در اقصی نقاط استان روستاهایی که از نظر سرانه هزینه خانوار دارای قابلیت گازرسانی هستند، گازدار شده و به اتمام برسند.

کشاورز با بیان این که مشعل گاز در روستای چشمه پهن و 19 واحد تولیدی و صنعتی در ملکشاهی روشن شده گفت: تنها روستای باقیمانده این شهرستان، روستای بلوطستان است که تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن به شبکه گازرسانی متصل شود.

وی ادامه داد: برای گازرسانی به این روستا ۷۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت ملّی گاز ایران هزینه شده است.

کشاورز ضمن اشاره به این که برای گازرسانی به این روستا و واحدهای تولیدی و صنعتی، بیش از ۲۲ هزار‌و ۹۵ متر شبکه توزیع گاز اجرا شده افزود: برای گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی، ۳۳ میلیارد ۹۶۱ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: با گازرسانی به روستای چشمه‌پهن بیش از ۳۵۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

 کشاورز با بیان این که شهرستان ملکشاهی دارای ۳ شهر و ۳۰ روستا می‌باشد که تاکنون ۱۰۰ درصد جامعه شهری و ۲۹ روستای آن گازدار شده گفت: گاز رسانی به بلوطستان شوهان، ملکشاهی به شهرستانهای سبز استان می‌پیوندد.

پایان پیام/

 

 

 
منبع: فارس
شناسه خبر: 1022030

مهمترین اخبار ایران و جهان: