نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 09:07

مصوبات رفع محرومیت منطقه کیاسر اجرایی شود

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تهیه ۹۵ مصوبه برای توسعه و رفع محرومیت شهر کیاسر و مناطق حاشیه آن خواستار اجرایی این مصوبات شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی سه شنبه شب در دیدار با امام جمعه و مسئولان شهر کیاسر پایش تصویری جاده‌ها در روستاها را لازمه تأمین امنیت دانست گفت: تأمین بیش از ۱۰۰ دوربین برای منطقه اطراف شهر کیاسر ضرورت دارد، همچنین ۳۰ مصوبه از ۹۵ مصوبه سفر استاندار مازندران به شهر کیاسر و مناطق اطراف اجرایی شده که اجرای مابقی مصوبات ضرورت دارد

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: آسفالته کردن مسیر بیش از ۳۰ کیلومتری در دو سال گذشته اقدام خوبی بوده و قرار است سهمیه قیرهای حواله‌ای به استان ارائه شود تا مسیر بیش از ۱۰۰ کیلومتری باقی مانده روستایی نیز آسفالته شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار اولویت‌بندی خدمات‌دهی به بومیان شد و گفت: حفاظت محیط زیست در روستاها نیز باید جزو اولویت ها باشد.

امام جمعه ساری، حفظ فضای فرهنگی، ارزشی و اعتقادی منطقه را لازم دانست و گفت: صد برابر آنچه که باید به دنیا و عمران و آبادی آن برسیم باید به بعد معنوی برسیم.

وی با اشاره به اجرای ۳۰ مصوبه از ۹۵ مصوبه سفر استاندار مازندران به شهر کیاسر و مناطق اطراف؛ اجرای مابقی مصوبات را مؤثر دانست و گفت پایش تصویری جاده‌ها در روستاها لازمه تأمین امنیت است و تأمین بیش از ۱۰۰ دوربین برای این منطقه ضرورت دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار بیان مشکلات بخش چهاردانگه شد و برای بررسی آن اعلام آمادگی کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1283930

مهمترین اخبار ایران و جهان: