نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 12:21

مهلت شرکت در جشنواره بین المللی رسانه‌ای امام رضا (ع) تمدید شد

مشهد - رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: مهلت دریافت آثار از سوی دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) تا روز شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن هوشمند اظهار کرد: با توجه به درخواست و استقبال علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا (ع)، مهلت دریافت آثار در این جشنواره تمدید شد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ به پرتال جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir مراجعه کنند و در هر بخش حداکثر ۳ اثر خود را در قالب‌های مورد تائید در این سامانه بارگذاری کنند.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تصریح کرد: ارتقای کمّی و کیفی محصولات رسانه‌ای با مضامین رضوی، شناسایی، شبکه‌سازی و تعامل بیشتر با تولید و توزیع‌کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور، تعمیم و گسترش تولیدات رسانه‌ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه‌های گوناگون به‌ویژه رسانه‌های نوین، شبکه‌سازی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای رضوی و عمق‌بخشی به محتوای رسانه‌ای مرتبط با سیره و معارف رضوی عمده اهداف اصلی جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا (ع) است.

هوشمند ادامه داد: سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی، خدمت رضوی، هویت مشهد الرضا (ع) و جهاد تبیین، محورهای موضوعی جشنواره در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303430

مهمترین اخبار ایران و جهان: