نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 11:46

انعقاد بیش از ۴۰ تفاهم‌نامه با هدف تقویت برنامه‌های تابستانه کانون‌های مساجد اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بیش از ۴۰ تفاهم نامه همکاری آموزشی، تفریحی، فرهنگی با نهادهای دولتی و بخش خصوصی با هدف تقویت برنامه‌های تابستانه کانون‌های مساجد استان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی کانون‌های مساجد اردبیل، مصطفی آمون اظهار کرد: بیش از ۴۰ تفاهم نامه همکاری آموزشی، تفریحی، فرهنگی با نهادهای دولتی و بخش خصوص با هدف تقویت برنامه‌های تابستانه کانون‌های مساجد استان منعقد شد.

وی افزود: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد امسال با شعار «مسجد، کانون نشاط» آغاز شده و هم اکنون فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی، اجتماعی، هنری، دینی و ورزشی در پایگاه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد در حال برگزاری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: بخشی از این تفاهم نامه مربوط به دوره‌های آموزشی مختلف است که تلاش کرده‌ایم با انعقاد تفاهم نامه خدمات رایگان آموزشی را در اختیار نوجوانان و جوانان مسجدی قرار دهیم.

آمون تشریح کرد: انعقاد تفاهم نامه با مراکز تفریحی برای تامین شور و نشاط برای نوجوانان و جوانان از دیگر مواردی هست که به صورت تخفیف ویژه در اختیار آنها قرار گرفته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: مهارت آموزی و توجه به امور رفاهی نوجوانان و جوانان مسجد از دیگر مواردی بود که در این تفاهم نامه‌ها لحاظ شده که با تخفیف ویژه می‌توانند از آن بهره مند شوند.

آمون ضمن تقدیر از دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و بخش خصوصی از توجه ویژه به نوجوانان و جوانان مسجدی و ارائه تخفیف‌های ویژه، عنوان کرد: امیدواریم با شروع فعالیت‌های تابستانه کانون‌های مساجد این تفاهم نامه بتواند بخشی از نیازهای آموزشی، تفریحی، مهارتی و رفاهی بچه‌های مسجد را تامین کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1302330

مهمترین اخبار ایران و جهان: