نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 19:08

تلفات شدید اشغالگران در عملیات‌های مقاومتی ۶ ماه اخیر+ اینفوگرافی

منابع فلسطینی با انتشار آماری جدید از تلفات شدید اشغالگران صهیونیست در ۶ ماه نخست سال ۲۰۲۳ در جریان عملیات‌های مقاومتی خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، از ابتدای سال جاری میلادی تا نیمه ماه ژوئن (ماه جاری) ۲۸ صهیونیست در جریان‌ ۳۳ عملیات‌ مقاومتی در قدس اشغالی و کرانه‌باختری به هلاکت رسیده‌اند.

براین اساس، این میزان عملیات ضدصهیونیستی در یک برهه ۶ ماهه از سال ۲۰۰۵ میلادی تاکنون بی‌سابقه بوده است. از طرفی در این عملیات‌ها طی تنها ۶ ماه اخیر ۲۸ صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند، این در حالی است که در کل عملیات‎‌های ضدصهیونیستی در سال ۲۰۲۲ شمار کشته‌شدگان صهیونیست به ۳۱ نفر رسیده بود، امری که از دو برابر شدن تقریب آمار تلفات جانی صهیونیست‌ها حکایت دارد.

تلفات شدید اشغالگران در عملیات‌های مقاومتی ۶ ماه اخیر+ اینفوگرافی

براین اساس، طی این ۵۴ صهیونیست نیز زخمی شده‌اند که حال برخی از آنها همچنان وخیم است.

از بین ۳۳ عملیات مقاومتی که تلفات جانی برجا گذاشته، ۱۹ مورد عملیات تیراندازی بوده که در جریان آنها ۲۳ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۳۳ نفر زخمی شده‌اند.

۶ عملیات نیز با استفاده از سلاح سرد انجام شده که یک کشته و ۶ زخمی برجا گذاشته است. همچنین ۶ مورد عملیات زیرگیری طی ۶ ماه نخست ۲۰۲۳ رخ داده که طی آن چهار صهیونیست کشته و ۱۴ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1308830

مهمترین اخبار ایران و جهان: