نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 21:30

کنگره ملی شهدای تکواندوکار کشور در قم برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون تکواندو از برگزاری نخستین کنگره ملی بزرگداشت ۵۵۰ شهید تکواندوکار کشور در استان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو امروز با هدف هماهنگی جهت برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای تکواندوکار کشور در قم، با سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در خصوص برگزاری کنگره شهدای تکواندوکار، گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا امری ضروری و مورد تاکید مقام معظم رهبری است و برای معرفی شهدای تکواندوکار و انتقال پیام آنها به مردم و ورزشکاران برنامه‌های مختلف و موثری در راستای برگزاری این کنگره ملی، پیش‌بینی شده است.

ساعی ضمن ارائه گزارشی از شرایط فعلی فدراسیون و برنامه‌های آینده این رشته، اظهار کرد: سطح تکواندو استان قم نسبت به کشور، قابل قبول است و داوران قمی برای اعزام به رقابت‌های بین‌المللی دعوت شده‌اند و نیاز است تا داوران قمی برای قضاوت در این رقابت‌ها از سوی مسئولان استانی حمایت شوند.

رئیس فدراسیون تکواندو عنوان کرد: تاسیس مرکز بین‌المللی تکواندو در استان قم، از جمله برنامه‌های آینده فدراسیون تکواندو است و استان قم ظرفیت میزبانی از اردوهای تیم ملی را دارد.

استاندار قم نیز در این دیدار با تاکید بر برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای برگزاری کنگره ملی شهدای تکواندوکار، بیان کرد: برگزاری این کنگره ملی شهدا قطعا می‌تواند اثرات بسیاری برای مردم و ورزشکاران داشته باشد و لازم است تا ستادی برای برگزاری کنگره در قم تشکیل شود.

پایان پیام/۷۸۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1316074

مهمترین اخبار ایران و جهان: